Sunday 10 May 2009

BBQ Day..


S
ekali lagi BBQ telah diadakan di tempat yang sama.. Kali ini bersempena meraikan kepulangan Dr. Asri dan keluarga ke Malaysia.. Majlis dihadiri oleh warga Lampeter, walaupun tidak semua dapat menghadiri di sebabkan urusan tertentu.. Walau bagaimanapun, majlis tetap meriah dan di iringi dengan gelak tawa serta sorakan suara kanak2.. Yang sememangnya menambahkan kemeriahan sesuatu majlis itu..




Keadaan semua ahli, masing2 sibuk dengan urusan masing2.. dan juga menikmati hidangn BBQ yang lazat itu..






Cuaca pada hari tersebut tidaklah secerah seperti BBQ lepas.. Akan tetapi, agak sejuk dengan angin2 yang bertiupan.. Yang pastinya, bertambah seronok kanak2 yang sedang bermain layang2 dengan angin yang terus bertiup.. membuatkan layang2 itu beterbangan dengan baik.. Seperti biasa, di samping hidangan lamb BBQ.. setiap keluarga membawa hidangan potluck.. Antara yang telah disediakan bihun goreng, nasi beriyani, kuih muih dan tak lupa nasi goreng.. Amat sesuai di makan bersama dengan daging bakar..


Bergambar kenangan bersama Kak Hawa yang akan pulang..












Aksi Fuaad dengan layang2.. penuh dengan gaya yang tersendiri..




Majlis berakhir lebih kurang pada jam 5 petang.. Semoga berjumpa lagi di lain perjumpaan.. Dan sekian dulu untuk kali ini.. Wassalam..



0 comments: