Tuesday 26 May 2009

BBQ Lagi..



Untuk kali ketiga di musim bunga ini, majlis BBQ diadakan.. Kali ini BBQ diadakan oleh salah seorang daripada warga bersempena meraikan dan mensyukuri atas kejaayan beliau dalam phDnya.. Sekalung ucapan tahniah yang di kira masih belum terlambat untuk Warga Lampeter mengucapkannya.. Tahniah atas kejayaan beliau, semoga akan terus berjaya di masa2 yang akan datang…




A
ntara gambar2 yang sempat di rakamkan..





Hari Isnin bersamaan 25th May di pilih berkebetulan dengan Bank Holiday, juga kanak2 bercuti.. membolehkan semua ahli hadir.. Juga meraikan Saudara Abu Dardaa yang akan bermusafir ke Ireland esok harinya.. Juga Ustaz Halim sekeluarga yang akan pulang ke Malaysia pada awal Jun nanti..






Sekali lagi, Riverside menjadi tempat pilihan untuk BBQ kali ini.. Walau titis2 air hujan jatuh, tidak menghalang untuk kanak2 terus bermain dan kaum bapa bermain tennis.. Manakala, kaum ibu lebih selesa bersantai berbual2 sesama yang lain di samping melayan karenah anak2 kecil mereka..



Telatah dan gelagat kanak2 Warga Lampeter..



senyuman mengancam dari Mohd.. :)


senyuman manis dari adik Zalifah..


Bergambar kenangan di akhir majlis..



Alhamdulillah, majlis bermula pada jam 1 tengahari dan berakhir pada jam 6 petang.. Sekian dulu untuk kali ini.. Moga berjumpa di lain ketika..


0 comments: