Friday 13 November 2009

Kunjungan ke Teratak Ustaz Zaidi Sekeluarga


Warga Lampeter menerima undangan istimewa dari Ustaz Zaidi sekeluarga ke teratak mereka bagi mengalu2kan kepulangan semula beberapa sahabat ke bumi Lampeter ini. Di samping kembali menyemai ikatan ukhuwwah sesama semua ahli bagi yang kembali semula ke sini mahupun yang berada di bumi Lampeter ini..

Antara kenangan di majlis tersebut..



Rentetan daripada beberapa orang ahli juga yang diraikan bagi kanak-kanak yang menyambut hari ulangtahun kelahiran di bulan Oktober, maka upacara kek juga telah diadakan.. Ianya sekadar mengingati hari kelahiran mereka, lebih-lebih lagi berkebetulan dengan agak ramai yang meraikannya di bulan yang sama iaitu bulan Oktober.


Kanak-kanak bergambar bersama kek yang tersedia.. Berbagai gelagat mereka yang terkadang melucukan bagi yang memerhati..



Adik Insyirah : 1hb Oktober
Adik Alia : 16hb Oktober
Adik Zahirah & Zakirah : 17hb Oktober
Adik Asyrifa : 24hb Oktober



Seterusnya upacara memotong kek diiringi dengan menikmati kek tersebut..



Kaum muslimin dengan agenda mereka yang tersendiri sesudah menikmati pelbagai juadah yang di sediakan pada hari itu termasuklah laksa istimewa Puan Iza..


adik Athira yang comel..


Seperti biasa, majlis berlangsung dengan kemeriahan diiringi gelak tawa kanak-kanak.. Semua warga dapat menghadirkan diri, cuma Ustaz Razali sekeluarga tidak dapat menghadirkan diri kerana urusan tersendiri.. Majlis bersurai..


0 comments: