Friday 23 October 2009

Selamat Pulang ke Tanah Air



Patah tumbuh hilang berganti.. Inilah lumrah kehidupan di bumi sementara ini.. Pertemuan berakhir dengan perpisahan.. Walau bagaimanapun, moga dapat bersua lagi dan menyambung kembali tautan ukhuwwah yang terbina antara kita.. Pada seminggu raya lalu, beberapa buah keluarga telah mengiringi Ustaz Tarmizi sekeluarga yang pulang ke tanah air.. Tiba di airport Cardiff pada jam 2.00 pagi..

Antara kenangan yang telah di abadikan pada hari tersebut..


kenangan terakhir bersama..


Beberapa keping gambar kenangan kami bersama dengan mereka yang kini telahpun berada di tanah air.. Semoga rahmat Allah akan sentiasa mengiringi setiap langkah perjalanan kehidupan di sana.. Amin..


membina persahabatan di bumi Lampeter..

jumpa lagi dik Mohd..


Segala ukhuwwah dan kenangan yang telah dibina bersama akan sentiasa sgar dalam ingatan juga akan kami abadikan dalam perjalanan kehidupan di bumi Lampeter ini..


wajah2 yang akan dirindui..

wajah kanak2 yang riang gembira di awal jam 3 pagi..


Warga Lampeter mengucapkan 'Selamat Pulang' dan semoga berjumpa lagi di lain lembaran.. Terima kasih atas segala kasih budi yang telah dicurahkan buat kami semua.. Semoga Allah akan memberikan kesihatan, keberkatan, kerahmatan untuk Ustaz Tarmizi sekeluarga.. Nantikan kepulangan kami semua di sini pula yang akan menyusul..


0 comments: